Followers

Thursday, March 10, 2011

Trying and trying

Hei hei. Skulle ta antrekk bilder jeg -.- Gikk supert. Grrrr
Dette skal jeg sende inn til et modell byrå. Tror det blir suksess..


Omg. Jeg er så vakker... Uansett så skal jeg prøve å blogge hver dag i mars fra nå. Så ja her har dere meg i dag. Pen som alltid. Fikk 2 bra bilder men skal poste de i et annet innlegg.
Hvis dere lurer på hva som skjer i mitt spennende liv så er det bare det at jeg møtte opp på buss stoppet og fant ut at jeg hadde engelsk stil i dag.. Heldige meg så fikk vi oppgavene i dag så jeg trengte ikke forbrede meg. Så nå skal jeg ut å ta noen bilder. Må ha noen klare til neste helg da jeg ikke har data.

4 comments:

Harija said...

Love your photos!
Following you back!
Thanks for the lovely comment!
My Lyfe ; My Story

Katherine said...

Thank ou for your lovely comments! You have beautiful pictures, I am following back :)


www.featherfactor.com

Emma said...

Thank you guys :)

Anonymous said...

YOu´re beautiful :)


http://mirelamededovic.blogspot.com/