Followers

Sunday, March 13, 2011

Sad story




Å herre. Fins det ord for slike sanger og personer ? Jeg gråt og gråt når jeg så på disse filmene. Det første ordet jeg tenker på er trist. Hvorfor må dette skje med noen. Deretter tenker jeg urettferdig. Hvorfor må slikt skje med de beste menneskene ? Det er så beundringsverdig at han passer fortsatt på henne, selv om hvis det var jeg som var damen ville jeg nok at han skulle leve videre. Men så må man jo også skjønne hvor glad han er i henne, og når jeg så filmen der han fridde til henne trodde jeg at jeg skulle gråte meg i hjel. Her sitter jeg hjemme og tar bilde av sminken min og klager over at jeg ikke får brukt det opp. Sitter her hjemme og skriver om hvor stress skolen er mens han "mistet" en han var glad i. Jeg er en dust, men så trenger jo verden duster også.