Followers

Thursday, March 10, 2011

Deprimert

Noen få av tingen jeg aldri har brukt.


Føler meg ordentlig deprimert når jeg ser på sminken min. Over 10 leppestifter som aldri er brukt. Enda flere øyenskygger som aldri er tatt i, lipglosser, eye linere og bronzere. Blir så lei meg. Flere 1000 kroner. Jeg var nemmelig en stor samler på sminkemerket MAC. En samler. Turte ikke bruke det. Nåå må jeg. Noen ting er snart 2 år. Øyenskygger skal helst ikke brukes i mer enn 2 år. Så nå blir det masse sminke bilder. Blir nok rart for de jeg kjenner. Pleier å bare ha maskara og litt pudder, kanskje litt naturlig øyenskygge..

5 comments:

Harija said...

Woow... that's alot of stuff!My Lyfe ; My Story

Emily said...

Oooh! Looks like fun - I want that much make-up!! Thanks for the comment on my blog - following you now as well!
xoxo Emily

HUMANITYISBEAUTIFUL said...

Thanks for visiting and following... i am following you too :))))

Monika said...

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg har aldri samlet på noe sminkemerke sånn bevisst, men det var ofte sånn før at jeg kjøpte meg nye produkter med jevne mellomrom lenge før de gamle var brukt opp. Syntes det var så spennende og teste og selvfølgelig også gøy og kjøpe noe nytt. Men når jeg har sett over haugen nå i senere tid (hadde en stor opprydning på badet for litt siden) var det utrolig mye bortkastet, både med tanke på penger og miljø! Mest når det kom til hudpleie egentlig, har alltid syntes det har vært veldig spennende.

Uansett, lykke til meg å teste ut og bruke litt av alt sammen da! Og kan jo hende at det ikke er så farlig om du bruker det selv om det har gått mer enn 2år :)

Emma said...

Jeg bruker det nok mer enn 2 år. Er ikke så nøye med det. Hehe. Serlig det som ikke er brukt før. Er nok ikke så mye bakterier i det enda :)