Followers

Saturday, March 5, 2011

Facts

Bloggen min er veldig veldig lite personlig, og det er helt bevist. Men tenkte jeg kunne dele litt;)

- Jeg er fin på bilder


- Jeg gjør det motsatte av alle andre, som regel. Mange ungdommer synes det er kult å feste og drikke. Jeg synes det å drikke er tacky når man er 15-16 år. Synes folk at en sang er kul liker jeg den ikke. Forstår dere tegningen. Blir veldig lite utsatt for gruppepress i allefall.

- Jeg kan ikke gå inn på rommet mitt før jeg har sett i skapet mitt og under sengen. Evig rett for sayko folk.

- Jeg er sta !
- Elsker å shoppe.
- Snakker bergensk med familie og folk fra Bergen. Ellers snakker jeg østfold dialekt.
- Mye bedre engelsk karakter enn norsk.

- DÅRLIG syn.

- Jeg ser på megselv som et evigvarende batteri. Sover mellom 5-7 timer hver natt, kanskje mindre og er like hyper neste morning.


- Elsker vann. Liker ikke å drikke vann eller svømme for å trene. Liker å leke at jeg er en havfrue når jeg er i vann. hihi


- ELSKER glitter !


- Har en drøm om å bli cheerleader.

1 comment:

Anonymous said...

Skulle ønske jeg var hyper om morgenen.