Followers

Saturday, March 12, 2011

M&Ms make friends



Tok disse bildene i går. Synes de ble litt artige :)

Nå skal jeg sette meg ned å begynne å øve til en naturfag prøve vi skal ha på torsdag. Ja det er lørdag, men jeg skjønner ingen ting og har ikke så mye tid til uken.. Og det har litt med at jeg fikk litt dårlig karakter sist prøve og hvis jeg ikke får bra på denne kommer jeg nok til å ta opp 2 naturfag prøver så jeg kan få bedre. Og jeg har ikke så særlig lyst til å ta opp sex prøven igjen. For alt gikk bra på den til de begynte å spørre om personlige ting. Som hva ville du gjort om du ble gravid nå. Forventer de liksom at jeg skal kunne svare på det pluss 12-13 andre spørsmål i løpet av 1,5 timer ?? Gud det kan jo skirves sider på sider om det. Så Jeg har litt å øve til nå. Kapitelet handler om øyet og det er så kjedelig at jeg vurderer å bare gå å skyte meg selv. Serlig siden jeg fikk dritt på rle prøven vi hadde og den siste norsk innleveringen vi hadde var så dårlig. Selv om jeg skrev 25 sider og ikke har fått karakter enda vet jeg at den får jeg dårlig på :(

3 comments:

Ingrid said...

Naturfagen går så bra så! Rle-prøva gikk dritt for meg og..

Angie said...

hahahha...Great post!!!Wish I could eat some right now:))

xxx

Angie

P.S:chasingkitesbyangie.blogspot.com
Don't bother to pass by anytime...:)

Harija said...

i love m&ms... great post!
My Lyfe ; My Story