Followers

Monday, March 28, 2011

Another book

Ble ferdig med husker dere ikke meg? for 2 sekunder siden og elsket den ! Vurderer å lese den igjen etter at jeg har lest denne boken. Elsker bøkene til Nicholas Sparks! Håper denne blir like bra som de andre jeg har lest. Er i slaget nå. Etter jeg har lest denne vet jeg ikke hva jeg skal lese. Twilight serien frister litt. Har lest hele serien + den ekstra boken 7 ganger. Klarer ikke å gi slipp på Twilight bøkene. Deretter kan jeg tenke meg å lese the Host igjen :) Hmm tror jeg trenger flere nye bøker jeg. Vi får se om jeg bestiller noen nye.

2 comments:

Fashion By He said...

love my kindle

come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

Fashion by He

Lola said...

I love his books! Great blog, following you! xx