Followers

Sunday, December 26, 2010

Gaver, gaver, gaver

Hehe. Ønsket meg disse bøkene i over et år nå. Helt siden jeg leste ferdig alle Harry Potter bøkene. Ble så trist nå serien var ferdig at jeg bare ville lese mer Harry Potter.
Var jo som sagt veldig usikker på om jeg skulle legge ut bilder av hva jeg fikk. Men siden jeg er så glad i å høre om hva andre fikk så valgte jeg å vise dere hva jeg fikk. Jeg har likevell ikke tatt bilder av alt. Mest fordi jeg ikke føler at det ikke er så relevant for bloggen. Ønsket meg en Macbook, men det er jo ikke så billig så da ville jeg ha penger til en macbook. Så penger orker jeg ikke å ta bilder av og heller ikke andre ting som et hånkle og en toalettmappe med navnet mitt på. Føler at det er liksom ikke så spennende for andre, selv om jeg elsket det siden det er perfekt når jeg skal på kamp. Siden jeg klarer aldri nesten å huske hvilke hånkle som er mitt.
I alt veldig fornøyd :)

2 comments:

Maiken said...

Vet du hvor de øredobbene er kjøpt? Utrolig fine :)

Emma said...

Ja. Fikk helt hjernteppe når jeg skulle skrive men alt er fra pieces