Followers

Saturday, December 25, 2010

1. Juledag

Døde når jeg åpnet gaven min fra Ingrid. Hahaha sykt gøy. Bilde vi tok her for noen uker siden.Bedre bilder kommer senere :)
Har ikke fått julestemning i år. Kjenner jeg blir litt deprimert av det.
Vet enda ikke om jeg skal legge ut bilder av hva jeg fikk .. Synes det er litt sånn : SE HVA JEG FIKK. Skryting. Men samtidig elsker jeg å se hva andre får. Jaja vi får se :)

I dag har jeg ikke gått utenfor døren engang. Hehehe kanskje ikke så rart jeg er deprimert. Jeg har heller ikke spist mye sunt på en stund..
Tror de fleste har koldtbord 1. juledag ?
Liker egentlig ikke koldtbord så godt, Like ikke noe sjødyr, lever eller kjøtt med fett på, som gjør at det ikke er så mye å velge mellom, liker heller ikke så mange oster... Snakker om kresen.
Men i morra er det reinsdyr som er mitt favoritt måltid i julen.
Tror jeg i alt spiste 3 snitter i dag, og det var det. Hadde det ikke vært for kaker og godis hadde jeg skrumpa inn.

Så nå skal jeg sette på julemusikk og tvinge pappa til å danse med meg :)

GOD JUL :)

No comments: