Followers

Friday, August 13, 2010

What i bought in London

Har vurdert å ikke gjøre dette fordi mange er så negative når andre viser hva de har kjøpt. Det er ting som kanskje ikke andre får tak i. + mange ser på det som ekstrem skryting, og det er bortkastet å bruke mye tid på å ta bilder hvis folk ser på det negativt. Men jeg elsker å se hva andre kjøper sooo here we go :


Topshop


Zara

topshop
Primark

topp fra primark 2 pund.

Primark

Smykke: Clairs

Ekte skinnstøvletter fra: New look

Haha solbrillene er ikke kjøpt frivillig. Fikk de gratis når jeg kjøpte støvlettene.
Ring: Primark Øredobber: river island Solbriller: New look

Alt fra clinique er nytt bortsett fra den lilla flasken med pumpe bak. Fikk med en sminkebag med masse testere også som jeg ikke har bilde av. Pluss tingene fra Lush og flasken fra Mac er nytt. Har kjøpt mer orker ikke ta bilder av det. Kjøpte et sett fra mac for bare 40 pund som inkluderte lipgloss, blush, beauty powder, øyenskygge og maskara. Også kjøpte jeg noen andre ting fra mac, opi neglelakk og til slutt 2 bodybuttere fra bodyshop.

I dag tok meg og Karina en tur bort til en bakke hvor vi bestemte oss for å trene. Så der står jeg i toppen av bakken og skriker: "løp din drittunge, LØP."
Faktisk googlet jeg fat camp trainer i går kveld ( klokken 01.04) siden jeg tror jeg kunne gjort det veldig bra i det området. Jeg ville hatt en kake på en line også ville jeg dratt den oppover bakken over den personen og skreket: "LØP". Har sett litt for mye på slankekrigen usa. Glemte at jeg må posere med musklene mine i toppen av bakken mens jeg drar kaken oppover.

4 comments:

metallicatrollet said...

Ååå! Jeg ELSKER å se hva folk har kjøpt seg. :D Og du hadde SÅ mye pent, elsket nesten alt sammen. <3 Primark og Topshop er alene verdt å dra til London for. :D

Anonymous said...

Åh nå gleder jeg meg bare mer og mer til å flytte til London! :D Jeg elsker også å se hva andre har kjøpt, er så gøy! Veldig mye fint du fant da! Heldig :)

Emma said...

Takk takk.

Velma Williams said...

great buys, especially the winter coat, the top and accessories.