Followers

Wednesday, August 11, 2010

London












Ingrid på buss turen. Price less ! Lo så jeg dødde. Ingrid måtte ha noe å feste hetta med. Men som hun sa : det er så mye rart i London så ingen stirrer. Vi så en man kledd ut som en ape tidligere på dagen og ingen stirret eller lo.



Elsket London. Selvom oxford street var bare kaos. Og på Topshop kunne man ikke finne noe fordi det var for mye klær og folk dær. Men endte fortsatt opp med masse nye ting. Spesielt strikkegensere og sminke. Gleder meg til vinter nå så jeg kan bruke mine nye klær :)



Minnebrikken min hadde bare plass til 60 bilder og jeg trodde at alle bildene jeg tok var fine, så da tok jeg ikke med meg kamraet på madam tussauds. Har rundt 10 bilder av bare big ben. Hehe

1 comment:

metallicatrollet said...

Ååå! Elsker London. :D
Kan du ta bilde av det du kjøpte deg der? :)