Followers

Monday, June 6, 2011

Indiska

Nå i det siste har jeg fått en liten kjærlighet til klær fra indiska. Kjøpte en topp her om dagen som jeg skal vise dere når den kommer fra vask. Men i dag kjøpte jeg denne kjolen og er så fornøyd. Den er litt spessiell men ikke for mye. Pluss at jeg vet at ikke så mange kommer til å ha den for de fleste på min alder går bare berserk på gina tricot og bikbok. Det er nesten som å shoppe secondhand eller vintage. Man må lete etter noe som man vil ha og jeg tenker bare på hva kan jeg sette et belte rundt livet på når jeg kjøper kjoler. Det blir jo selvfølgelig ikke så unikt som vintage eller secondhand men unikt nok. Det er ikke som å kjøpe noe fra bikbok. Det som er poenget ;)
Uansett nå tordner og lyner det som bare det. Skal sette meg godt til rette med boken i fanget. Blogges i morra.

2 comments:

Albertine said...

Så søt topp, da! Har aldri kjøpt noe fra Indiska, jeg :)

Anonymous said...

Hvordan ser huset ditt ut? Kan du ta bilde av det og legge ut på bloggen?
Og hvordan ser rommet ditt ut? Ta bilde av det også.