Followers

Friday, November 5, 2010

OPI




Cuckoo for this color. Snakker om mannehender

Jeg hadde egentlig lovet meg selv at jeg skulle blogge litt oftere enn det jeg har gjort før siden på mandag hadde jeg mange besøkende. Men siden jeg ikke vil skrive masse, masse dritt på bloggen så er det ikke så lett. Serlig siden ingenting spennende skjer. I dag har jeg vært i byn det var gøy. Hehe prøver å holde meg unna det.

I sommer kjøpte jeg meg mine 2 første OPI neglelakker. I norge koster de rundt 150-170 kr som er ganske dyrt. De jeg kjøpte da var Lincoln park after dark og Vodka og caviar. Hadde egentlig hørt mye negativt om Lincoln park after dark så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg kjøpte den. Men disse to var jeg utrolig ufornøyd med. De satt på i omtrent en dag før de begynte å flasse av. Det er jo to veldig fine farger men da er det bedre å kjøpe noe alla den fargen. Men for en uke siden kjøpte mamma meg en ny. Den heter Cuckoo for this color ( Kule navn ). Når jeg omtrent hadde gitt opp på hele OPI greia som folk snakker så mye om fikk jeg en som satt dødsbra. Så nå skal jeg prøve flere. Hvis jeg finner noen bra skriver jeg sikkert om det ;P haha

Vet dere om noen gode ?

4 comments:

Anniken said...

fine lakker :- )

Martine said...

Jeg trodde OPI skulle være bra merke. Men jeg er litt misfornøyd. Nå hadde jeg litt dårlig tid når jeg prøvde den, så skal gi den et nytt forsøk. Men jeg opplevde at den brukte lang tid på å tørke. Etter tre minutter var den fortsatt ikke tørket. Er det to merker jeg er veldig fornøyd med er det Gosh og Isadora Quick Dry. De merkene skuffer meg aldri.

Emma said...

Samme opplevelsene her. Men den grønne er jeg super fornøyd med. Før jeg kjøper mer opi kommer jeg til å lese litt eller søke på YouTube etter fargen jeg vurderer å kjøpe. Siden Formelen på fargene er jo ofte ulike.

Ellinor Forje said...

Jätte fina nagellack. I want the metal greenish one. Thanks for sharing the info, and come and visit me too, soon.

Med vänlig hälsning.