Followers

Sunday, November 7, 2010

Kjoler til julefeiring :)

God morgen.
Bare tuller. Har vært våken siden halv 9. I går bestemte jeg meg for at i løpet av dagen skulle jeg klare spagaten. Må jo ha noen delmål i livet ;) Hehehe. Og når jeg fortalte mamma at i løpet av morgendagen skulle jeg ned i spagaten lo hun litt men skulle se hvor langt hun kom ned. Du kan tro haka var nedi bakken når hun bare manglet noen cm.

Asos.com

Forever21.com

Topshop.com

Nå har jeg funnet noen kjoler jeg kunne tenkt meg å bruke i julesesongen. Jeg skal jo ikke på så mange julebord, men det er jo juleaften og nyttårsaften også kanskje en annen aften ;)
Da skal jeg fortsette litt med prosjektet mitt ;) Snakkes.

2 comments:

Anonymous said...

awesome blog, keep it up!
come visit the revamped COSMICaroline and see an in-depth look at Nashville's Fashion Week!

-COSMICaroline
COSMICaroline.blogspot.com

Tess Atkinson said...

i like your blog! x