Followers

Wednesday, April 13, 2011

Liket på tur

Hei hei. Noen bilder fra søndagen :) Folk stirret og stirret når de så meg gående i shorts i april. å gudameien det kan man jo ikke. Så jeg smilte til de som stirret og gikk forbi. Det var faktisk 17 grader og da er det lov å ta på seg shorts! pluss at jeg hadde på en stor genser så det var ganske varmt. Derfor det ser ut som om jeg har megapupper og rompe.. og mage, for den sags skyld ;)

Kommer tilbake sterkere i morra. Det lover jeg. Skulle ha postet dagens antrekk men så frøs jeg som en pinne da jeg kom hjem så jeg bare kastet på meg det varmeste jeg så... Lenge leve latskap. Salut nå skal jeg øve til samfunnsfag prøven. Fransk gikk drit i dag. Je ne comprend pas. eller noe i den duren.

2 comments:

Elias said...

Hei. Hva syntes du om den jodle-sangen jeg viste deg i dag? Blogg om den så jeg vet hva du synes.......

Du hr jo 012275 seere på bloggen og jeg tipper det kommer fler: kan du gi rykte om youtubesida mi vær så snill? Da blir jeg kjent................via youtube....
http://www.youtube.com/user/EliasVideoProduction

Anonymous said...

Your hair is amazing! Great pics x