Followers

Monday, February 21, 2011

Cheerleader

Selfdigger nr. 1. Tror jeg skal kjøpe en t-skjorte hvor det står det på.
Jeg vil tørre å påstå at vi ikke er helt normale når vi hadde klippet ut tre hull i en boks og pakket den inn så vi kunne se ut som en gave. Sykt mas å klatre opp 10 trappetrinn med. Serlig siden jeg er 100 meter lavere enn kathrine og ingrid, og boksen var mye bredere enn trappen.

Dette skulle jeg egentlig poste i går men jeg er lat.
Så jeg tror dere allerede har funnet ut hva jeg gikk kledd som. Masse glitter og sminke.
Elsker glitter på øyelokkene og tror jeg kjører det neste helg selv om jeg bare skal sove hos ingrid.
Det er tre ting jeg elesker: "steiner" som er på smykker i forskjellige farger, fjær og GLITTER!
Så, ja dette var hva jeg gjorde på lørdag. Veldig koselig. Har noen bilder av Ingrid jeg vil poste men tror ikke jeg skal gjøre det siden jeg ikke har spurt, og i frykt for at Ingrid kommer til å drepe meg.

No comments: