Followers

Saturday, March 27, 2010

DIY 2 army Shoulders

Endelig ferdig. Etter mange timer med arbeid. Ble ganske fonøyd. Ville helst hatt en t-skjorte som ikke hadde v-hals men rund.

Først så klippet jeg litt i den gamle karate jakken min. Så klippet jeg i stykker mange smykker. Hater å klippe i stykker tingene mine eller gi de bort. Grisk liten jævel. Så sydde jeg på på alle pærlene. Etter det limte jeg hele shiten så det ikke skulle falle av siden jeg suger til å sy. Så på morgenen i dag sydde jeg det på t-skjorten.

Jeg vet jeg ser "nydelig" ut på disse bildene men jeg ser bare ikke bra ut på bilder.






Hva synes dere om t-skjorten ?



7 comments:

Karoline Natalia said...

Så flink du har vært, har aldri tålmodighet eller kunnskaper til slikt. Tskjorten din ble jo riktig fin : )

Anonymous said...

Fin, jeg liker skulderdetaljer :)

metallicatrollet said...

Det ble jo kjempekult! :D Så kreativ og flink du er. :)

kristin said...

Det ble utrolig tøft !

Emma said...

Tusen takk ! Første gang noen har sagt at jeg er kreativ.

BrilliantBrunette said...

wow, så sykt kult:)

CMB said...

love the diy! it really turned out great :)