Followers

Friday, September 25, 2009

FERIE :]

Endelig ferie. Dorlig blogging denne uka pga. prøver. 4 stk. Jeg blir så stressa at jeg gråter vær dag. Haha hadde denne tanken at jeg kom til å svime av i Fransken i dag siden jeg har bare sovet 6 timer vær dag denne uken. Eller kanskje jeg skal kalle det ønske. Ganske detaljert tanke der hvor jeg så for meg at jeg skada hue hardt og måtte bli henta av ambulansen, som jeg altid har drømt om å kjøre i :P
Det skjedde ikke så jeg måtte ta prøva. Åh jeg skulle bare ha slått huet nedi gulvet så kunne jeg ha unngått den 3eren eller 4eren jeg skal få.

Sånn så jeg ut på onsdag eller torsdag. Husker ikke jeg :S jaja
Har hørt på denne sangen hele uka-- Elsker den :P

1 comment:

Kathrine <3 said...

Du er god i fransk du da .. Får i allefall 4'er du vettu ! :)