Followers

Tuesday, May 19, 2009

Hei hå


Hei. Nå sitter jeg er pg drikker den beste colaen ever ! Cherry coke nam nam
Så kathrine mente det var kjempe lenge siden jeg hadde blogga , men det er fordi vi starter med tentamen i morra. Så nå skal jeg fylle dere litt inn.
17 mai :
Faktisk var det en gøy 17 mai. Pleier egentlig og ikke like 17 mai fordi jeg har for høye forventninger. Men i år så jeg sammen med jentene mine på barnetåget. etter det kødda jens , Kathrine, Anders og jeg noe sykt .
18 mai : øvde til geografiprøva som vi hadde i dag . Fikk en 5er yippi.
I dag skal jeg egentlig slakke fordi regelbok er lov på engelsk tentamen :)

Sånn håper Kathrine er fornøyd. Og lover mer blogging siden vi har fri torsdag og fredag. Da skal jeg og Kathrine se Hannah Montane the movie. Haha
Så er det cup i helga. Hade hade nå venter pizzaen

2 comments:

Anonymous said...

For et sammentreff; jeg drikker også cola på boks :D

Emma said...

Hehe